martes, 29 de mayo de 2012

Patrip patrap



Patrip patrap, camino,
sento cada granet de sorra acariciant els meus dits,

patrip patrap, avanço,
la immensa serena mar ja és a prop,
patrip patrap, accepto,
tot i que em costa acceptar el que no és innat,

patrip patrap, crido,
amb un pinzell li recordo a la meva mà que encara puc,

patrip patrap, lluito,
o el que per mi és el mateix, visc,

patrip patrap, m’agrada caminar,
ja puc sentir el perfum de la sal,

patrip patrap, m’agrada estimar,
m’estimo la vida que no sabia que tenia,

patrip patrap, ploro,
em bec les llàgrimes de mar que em cauen galta avall,

patrip patrap, intel·lectualitzo la por,
i apareixen cames de la meva gent, no estic sol,

patrip patrap, jo sempre caminaré,
tinc cames i cap i cor,

xip xap, l’aigua és freda,
m’agrada el seu tacte exquisit i sensual,

patatxap, em sento bé en la ingravidesa,
lliscant entre alguers i peixos...

Xavier Trobat 2012

1 comentario: